Subject: FW: Luunja Konsum. Päring Transpordiametile ligipääsu võimaluse osas riigiomandisse kuuluvalt maanteelt.
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 07:50:58 +0300

Tere!

Palun registreerida kiri ja suunata täitmiseks Tuulile või Kristile, kes
on piirkonna detailplaneeringutega paremini kursis.

Ette tänades

Marek

From: Kaire Krevald <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 4:25 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Cc: Marek Armulik <[email-masked]>
Subject: Luunja Konsum. Päring Transpordiametile ligipääsu võimaluse osas
riigiomandisse kuuluvalt maanteelt.

Tere

Tartu Tarbijate Kooperatiiv on planeerimas Tartumaal, Luunja alevikus uue
ja kaasaegse Konsum tüüpi kaupluse rajamist

katastriüksusele numbriga 43201:001:2572.

Kinnistu külgneb lõunas kohaliku 22251 Põvvatu-Luunja teega L1. Tee
valitseja on Kliimaministeerium ja volitatud asutus Transpordiamet.

Hoonestuse ja parkla optimaalseima ning kliendisõbralikuma lahenduste
leidmiseks on vajalik paika panna võimalus pääsuks kinnistule.

Ega Transpordiametil ei ole midagi selle vastu kui kauplusehoone
kinnistule sisse- ja väljapääs riigiomandisse kuulevale maantee suhtes

Planeeritakse / saab olema alloleval Maameti kaardiserverist kopeeritud
ekraanitõmmisel punase ruuduga märgitud alas(piirkonnas)?

Lugupidamisega

Kaire Krevald

Coop Tartu

Juhatuse liige

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.